bunga

Selasa, 23 Februari 2010

OLE-OLE DARI BANDUNG


Aku cukup suka ngan kuih dari Bandung ni.Satu kotak aku hadap sorang2..huhuhu..sedap tau!Dalam dia ada inti kastad,jem ngan kacang hijau..


BIL(abang hubby) gi Bandung,Indonesia raya cina hari tu.Diorang gi seminggu.So,balik dari Bandung,macam2 la yang diorang bawak.Antaranya kuih muih dari Bandung yang sedap tu..dodol(aku tak suka sangat,coz terlalu manis),baju batik untuk hubby,shawl untuk aku,ngan kopi kuat Bandung khas untuk hubby..ahak!


Hubby tak tido sehari suntuk bila pekena secawan kopi bandung tu..mmg power lah!
Thanks to Yong ngan Lop coz bli macam2 untuk kitorang.Bila agaknya aku ngan hubby nak gi Bandung plak..

10 ulasan:

[-suziey-] berkata...

fuh dasat btl penangan kopi bandung tu..best ler dpt ole2 dr bandung..

Ena berkata...

wahh.. bestnyer ole2 dr bandung..

hajarus berkata...

amboi siap ade kopi kuat tu naurah... hehehe...

M@L@ berkata...

kek dr sana pon sedap tau dik... aritu husband akak ada beli..
power tol kopi tu.. utk org yg keje overtime mlm leh lah minum...

rosma berkata...

bile kite nk p bandung ni naurah..he3..jom2..

Gieyana berkata...

byknya ole2..tingin gak nk p Bandung..myb one day nnt...hahaha

Rashid berkata...

salam

uiss gitu power sekali ek sampai tak tidur.. hehe

mamalieyna berkata...

bestnyer dpt ole2...dr bandung lagii..! ^_^

ibu_arifa berkata...

syoknyer dapat g bandung..dapat ole2 cam ni pun dah best dah.dulu2 waktu kerja kilang, kak min dok dapat gak kek gitu, operator indon dok bg 1 kotak, nak bodek lah konon, tp ada yg kwn2 seangkatan xberani nk mkn..risau operator 'jampi2' dlm kek tu..hihihi

♥Azie♥ berkata...

biar betul..power betul kopi tue